Gamla bilder,

Sitter och tittar igenom massa gamla bilder från Ferlintiden, och gud vad alla förändrats! Både i utseende och hur de beter sig och vilka de umgås med! Vissa till de bättre och vissa till de sämre, vissa har man tappat kontakten med och vissa har man fått kontakt med!

Jag är iaf glad att jag har de jag har just nu, de visar vilka som är sanna vänner! Visst saknar jag vissa, men de vet också att jag gör det och att jag har försökt att ta kontakt igen men misslyckats.

De vänner som jag har nu vet vilka de är, och de är sanna vänner som jag älskar över allt annat! <3

-------------------------------------------------------------------

Mamma kom med en överraskning förut idag, vi åker till sälen på Torsdag! :D
Kommer bli awsome! :D


Men nu blir det att ta en kvällscigg och sen gå och lägga sig för att tvätta, packa och fixa allt imorgon! :)

-----------------------------------------------------------

Btw; jag skrev fel i det förra inlägget, mamma och pappa har varit gifta i 18 år! :)

LOVE, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0