Dag 6 - min dag!

Har inte varit så bra, vaknade imorse och missade första bussen till backen!
När vi väl kom till backen krånglar det med liftkorten och grejer.. Sen när vi väl kom upp i backen så gjorde det så förjävla ont i mina fötter och i ryggen, så tror jag vred ryggen konstigt eller nåt, så jag gick nerför resten av backen, från er som vart i hundfjället, från tandtrollsskogen ner till värmestugan! Det är låååångt!
Sen pratade jag med folk innan jag åkte hem till stugan och duschade, bytte om, åt mat och värme upp lite för after ski! :)
Missade nästan den bussen också, men sprang fram till den i sista sekund :p
Sen gick jag till värmestugan och pratade med resten av folket innan vi drog på afterski, bandet sög otroligt mycket så jag gick och handlade mat! :)
Höll på o dö av en chock när jag fick veta vad det kostade!
Köpte 2 coca cola, en burn, en liten ketchup, godis, mjölk, tandborste och cigg..
Gissa vad det gick på?
398 jävla kronor!!
Sen åkte vi hem efter vi väntat på bussen i en evighet..
Powernap, mat, spel och film! Nu blev det prat och kortspel.. :)
Imorgon ska jag fan åka lite också, men blir skidor :)
LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0