Dag 2, min första kärlek.

Min första kärlek ja ni..

Först var jag kär i honom i flera år men det var för måååånga år sen, typ under dagistiden och lite in på skoltiden :p Nu för tiden är han min allra bästa killkompis. Så något bra förde det verkligen med sig! :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva om honom eftersom jag inte skriver ut några namn på bloggen! :)

Men jag har känt honom i hela mitt liv och han är hur snäll som helst, vi har alltid gått i samma klass förutom nu när vi började gymnasiet och då flyttade jag till en annan stad men vi höll fortfarande kontakten och nu bor jag hemma igen så kontakten är nästan helt upptagen igen :)

Han är en helt underbar person och vi har så många minnen tillsammans! :)

------------------------------------------------------------------------

Nog om det, vad har jag gjort idag då..

Jag har varit inne i stan hos de bästa K och D :)

Gjorde inte alls mycket, kollade film, åt mat och pratade :)

Sen hämtade mamma mig och vi åkte och handlade innan vi kom hem och kollade på film! :)

Men nu ska jag sova för att åka in till Stan imorgon och umgås med de bästa C och M :) Kanske att jag hinner träffa bästa F också en sväng :))

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0