Dag 10 - detta hade jag på mig idag.

Jag hade svarta leggins, ett svart linne, svarta/rosa strumpor, ett vitt och gulrandigt linne och en svart cardigan :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vart lite dålig uppdatering igår, och väldigt ful uppdatering också :p

Men jag var iaf i lägenheten inatt, träffade gamla klassen igår och umgicks med J igår em/kväll :)
Satt mest och pratade om allt och inget innan jag följde henne till bussen :)

sen åkte jag hem, lagade mat, kollade på tv, åt mat och plockade lite innan jag la mig :)

Idag väckte mamma mig imorse och då var de meningen att jag skulle åka och hälsa på i gamla skolan, men jag fick förhinder när mormor och de ringde och sa att de var i stan. Åkte ut till IKEA med dem för jag behövde lite grejer där, sen åkte vi hem till lägenheten och drack kaffe innan de skjutsade hem mig till mamma o pappa :)

Fixade också en ny praktikplats igår, så kommer bo i lägenheten massor framöver! :)

Och på Torsdag åker jag och C till lägenheten för praktiken på Fredag! Nervös som fasen :p

Men nu ska jag snart ställa mig och laga mat till mamma, pappa och lillebror! :)

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0