Dag 1, presentera mig själv.

Jag heter Emilia och är född den 13 September 1993 på Karlskoga BB. Jag bor för tillfället hemma hos mina föräldrar och min lillebror i en liten ort i värmland. Jag går första året på frisörprogrammet som jag bytte till i höstas. Jag älskar min klass hur mycket som helst och är jätteglad att ja flyttade tillbaka hem och bytte program.
Förut bodde jag i Karlstad i en liten 1a med min katt Princess. Då gick jag på Friskvård, Omvårdnad och Ledarskap på Klara gymnasium :)
Ibland händer det otroligt mycket i mitt liv och ibland absolut ingenting.
För 2 år sedan ganska exakt hände en grej som förändrade mitt liv totalt, jag tänker inte gå in på vad, men det handlar min blogg om väldigt mycket i December och Januari.
Just nu är det också en väldigt svår period i mitt liv som jag hoppas snart ska gå över.
Men jag är glad för att jag har mina vänner och min familj!
Skulle kunna sitta och skriva hur länge som helst men då slutar det med att jag bara klagar, så det skippar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0