Jag hatar födelsedagar. Jag har sagt det ...

Jag hatar födelsedagar. Jag har sagt det förut och kan säga det igen! Ensamt, tomt, kallt o tråkigt. Bättre kan det inte förklaras.. Och inte blir det bättre av att trubbel kommer tillbaka in i mitt liv igen, räcker med en trubbel.. Och tro inte att jag inte kan prata/skriva svenska, en trubbel menas en person ;) vissa säger att drömmar aldrig blir verklighet, och vad ska jag då ta mig till? Varje natt de senaste veckorna har jag drömt att jag är lycklig.. Födelsedagen är fan den värsta dagen på året, alla dessa ögonen man fått genom åren kommer fram då och man kommer oftast ihåg de man inte vill komma ihåg. Jag kan tyvärr inte förklara bättre varför jag hatar att fylla år.. Puss på min baby, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0