hm,

Jag hatar verkligen falska folk. Det är något som verkligen stör mig!

Har iaf vart en bra dag, med vissa små undantag, träffat massor med folk, bl.a Rickard som jag inte träffat/pratat med på ett bra tag! :) Umgicks lite med Karro och Douglas också innan jag träffade Sannisen och vi drog till elverket.

Pratat med mamma har jag också gjort, så imorgon åker jag och Isabelle till kd, skolan och skriva av mig först och sen handla kläder/grejer :)

Oså blir de nog en sväng förbi lägenheten för o hämta HEM lite grejer :))

På lördag ska jag och Karro med elverket till Karlstad, uno och dogge dogelito! :D Skitballt ;) hahah,

Gjort världens bästa gärning idag också, hittade en avdäckad alkolist som spydde över hela sig själv i kylan, så väckte han o ringde polisen (y) Fast iofs tror jag kanske inte han blev så glad, menmen, vi tyckte iaf det var en god gärning!

Och vissa folk vill man bara skjuta i huvudet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0