Helt crazy dag.. Började med att jag inte...

Helt crazy dag.. Började med att jag inte kunde sova mer än 3 timmar totalt på hela natten, försov mig, hade två lektioner och blev Skitglad för att vi slutade tidigt! Sen fixade mamma en tid på sjukhuset åt mig så jag åkte ut dit vid kl 2, fick göra nåt prov på bu och sen skulle jag gå till lab för o ta blodprov, först glömde dom bort mig i väntrummet och när de väl kom ihåg mig efter en kvart typ var det en praktikant.. Visst tänkte jag men ångrade mig lite sen efter jag blivit stucken 5 gånger.. Väl klar där gick jag tillbaka till bu och där fick jag veta att proverna skulle vara klara kl 4, gick och fikade, träffade jennifer och när jag kom tillbaka hade inte proverna kommit än och dom skulle stänga så jag fick gå till akuten istället och träffa läkaren där istället.. Kl 5 fick jag komma in på ett rum där och kvart över 7 sen fick jag träffa läkaren.. Och då hade jag hunnit somna flera gånger :p men det första hon gör när hon kommer in för att prata med mig är att gå ut för o prata i telefon.. MED SIN MAMMA! Då var jag inte nådigt förbannad inte.. Menmen jag fick mitt recept på antibiotika tillsist men då säger hon att jag måste vänta en stund till, för de ska tydligen ta fler prover på mig.. Så jag va klar tjugo i 9!! O På hemvägen inser jag att jag inte har nå batteri kvar i mobilen så de va bara o åka hem till jenni de eftersom jag glömt min laddare hos mamma! Nu ligger jag iaf här hemma med blåmärken och fler stickhål i armarna än värsta Pundaren.. Puss på de o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0