:)

Sitter här och lyssnar på musik och tänker på den sista tiden som varit. Livet är inte längre som det varit, inte lika bra och inte lika dåligt, helt kaos är det. Inte första gången tårarna kommer idag, trodde faktiskt inte att det skulle vara så svårt. Och jag trodde inte heller att kärlek kan vara SÅ svårt, jag visste att det kunde vara svårt, men inte så svårt.
Jag kan inte glömma dig och känslorna jag har för dig, ofta gråter jag mig till sömn för att ni inte finns hos mig.

Nog om de :)

Idag har varit en hyfsad dag, vaknade vid 3 och åkte till salongen för o prata med Helen om skolan, får se om det blir att byta eller inte! Jag hoppas på det faktiskt, fast det är så otroligt svårt att bestämma sig.
Hem och göra iordning sig lite, satt ute när lillebror kom ut och redan innan han kom hade jag tårar i ögonen, men när han kom ut och berättade att han verkligen inte ville att jag skulle flytta hem och att jag inte har något att göra här och att jag inte har några vänner kvar för hur jag beter mig, då sprutade tårarna och jag kunde inte stoppa dom. Sen när älskade J skrev att jag var hennes bästa vän och att hon inte visste vad hon skulle ta sig till om jag flyttade gick det absolut inte att stoppa tårarna, länge sedan jag grät över något så mycket.. Brukar bara hålla i sig i några minuter, men inte nu, satt i säkert 25 minuter och grät.
Men sen blev allt bättre när jag kom in till Karolina och Douglas, där var också Julia och Adam, det var trevligt :) Julia gick med mig och karro när vi gick och handlade och sen när vi kom hem igen hade Adam gjort mat, gott!
Ah, nog pratat om de! Dagen vart jättebra tillslut men nu sitter jag här och gråter igen.

Imorgon får jag förmodligen besked om hur det blir, ringa o höra om lägenheter här imorn också innan jag åker till storfors! :)


Och jag saknar min mamma och pappa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0