you made it go this way.

Ja så kan de gå, men jag förstår dig.. INTE FÖR 5 JÄVLA ÖRE!

Aja, i Fredags var allt superbra, piercade tungan och gjorde ingenting på kvällen tror jag, va i garaget en sväng bara..
Somnade tidigt,

Lördagen åkte jag, mirre, mamma och samuel till kd för o handla kläder och massor, fick med mig littegranna hem iaf, sen fixade jag mig, drog till mirre och sen drog vi till isabelle :)
Kul kväll med vissa undantag, helt underbart mysig natt också med vissa undantag..

Fick veta en sak som jag aldrig kunnat tro, trodde förut att jag inte kunde lita på killar längre, men nu vet jag helt säkert. ´

Söndag, åkte in till stan, klippte william och slingade och klippte lena :) Gött, lena skjutsade hem mig och då färgade jag mammas hår innan jag drog till hallen o spelade fotboll.. och nån dum idiot gick in och snodde en mössa och ett par skor när det fanns 3 plånböcker och massa kontanter, mobiler och allt möjligt på samma ställe.. Visst de va väl tur att de inte var med som försvann, men man funderar ju lite.
kom hem och kollade på "vid din sida" helt underbar film, men några tårar kom de allt :p

Nu ska jag sova trots att jag har sovmorgon imorn! Börjar kl 12, helt underbart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0