Suuuuper!

Dagarna blir bara bättre och bättre, måste vara nykroppaluften ;)

imorse tvättade jag lite och fixade innan mamma, pappa och jag åkte in till Filipstad och handlade, när vi kom till Nykroppa åkte vi till morfar och Anniqa och fikade, muuuums vad gott de var med kaffe! Sen åkte jag hem, fixade lite till och gick iväg till Isabelle. Hjälpte henne att sätta upp hyllan och borden som vi köpte på ikea när vi var där i Fredags! :)

Hem o laga mat, åt lite och nu ska jag slänga i lite tvätt så hoppas jag på att mamma kan slänga det i tumlaren sen så det är rent imorgon när jag ska till Storfors, första dagen på nya skolan! :) Känns skitbra kan jag lova er :) Får se om det känns lika bra imorgon efter skolan :))

Men nu blir de slänga i en tvätt och sen sova :))


Pusspuss på er ;*

btw, jag tycker synd om isabelle som får hoppa på kryckor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0