så trött på denna stad.

Förut har jag alltid längtat tillbaka till Nykoppa/Filipstad, visst jag är hur nöjd som helst att vara tillbaka om det inte vore för alla falska människor som finns här, runtomkring en hela tiden!

Man får veta nya saker varje dag och man blir inte längre förvånad över något alls.

Ja men vi är tysta om detta, dagen efter:
"När gjorde du det med den, varför gjorde ni det, hur träffades ni" ?
Jag blir såå trött på detta skitsnack..

Studenten nästa och sen flytt, låååångt härifrån förhoppningsvis :)

aja nog klagat för nu :) och om det förra inlägget, tanken kommer bara upp när jag är ensam och inte har något att göra, för.. jag vill inte ha någon pojkvän ;D Bara massa krångel och besvär..

Ah idag gick jag upp vid 10, duschade, satt vid datorn och fixade lite här hemma innan jag skulle gå ner till farmor och farfar för att äta lunch, men kunde inte gå ner för bebisen följde med mig halvvägs hela tiden så fick lov att gå tillbaka med henne och ringa farfar så fick han komma och hämta mig istället :)

Åkte in till stan och fikade med karro innan vi mötte upp julia och gick hem till karro, och stackars doggeliten har feber :(

Längtar så tills lördag när jag ska va barnvakt åt Douglas!

Men nu ska jag sova o måste verkligen försöka komma iväg till skolan imorgon! inte varit där alls denna vecka och har prov imorgon, men har inte kunnat hämta mina böcker så har ingen aning om vad vi har prov i... hoppas verkligen att annica förstår..

och förresten ska jag jobba på Fredag! :D Skitgött! :))

O med det säger jag puss och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0