Jobb, innebandy och vin =)

Visst låter det som en härlig dag? :)
Det tycker i varje fall jag det har varit och kommer förhoppningsvis fortsätta bra hela kvällen också! :) 
 
kom nyss hem, jobbat sen 8 imorse och jag är mycket mindre trött än en vanlig dag i skolan!
och nu åker jag och mirre in till stan och handlar lite.
När jag kommer hem är mamma hemma och då ska jag klippa henne innan vi går bort till Mirre och Erika, sen blir det innebandy med mirre och efter det blir det lite vin, trots att jag sa igår att jag skulle va nykter denna helg också :p Inte för att jag ska dricka hur mycket som helst men skulle egentligen inte dricka något alls :)

Börjar bli bra med läsare varje dag också, kul som satan :D Fortsätt så, då blir jag lite mer entusiastisk (ser heeeelt felstavat ut, men tror de stavas så?) till att skriva :)

Imorgon blir det in till stan tidigt för att va barnvakt till lille dogge, blir en sväng till mormor på middag också, med douglas såklart :))

Gött med lov tills Tisdag den 8e November nu då :DD 
 
Men nu ska jag åka, hejhej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0