Idag var en bra dag!

Skolan idag har varit helt okej, hade engelska mellan 9 och 1 men ett break på en timme för lunch, sen idrott och då gick vi tipspromenad (y) Helt chill dag ;)
Och på alla Tisdagar förutom imorgon kommer jag nog förmodligen va ledig :D

Kom hem förut efter skolan, satt mig vid datorn en sväng, åt lite, böt kläder, lekte med katten en stund och drog iväg på träning! Efter träningen skyndade jag och mirre oss iväg till Storfors och Pontus..

Han bjöd på mat oså kollade vi på film innan bussen gick hem :)

Skolan imorn och bara titta på när de andra har matte? Ja de får nog bli det :)

Har ändå inget bättre för mig :)

Puss på allt med vissa undantag idag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0