don´t worry, be happy =)

livet känns helt underbart just nu,

vaknade imorse av att Douglas grät, somnade om när karro matade honom, vaknade senare och åt frukost med karro innan vi gick till hennes mamma :) Satt där en sväng innan jag och Karro gick tillbaka till lägenheten, slog på en film och somnade bägge två ;p dock somnade karro en timme innan mig, fast när jag vaknade senare va hon och hämtade lille dogge, så jag åt lite mat, plockade lite och diskade åt henne :)
Sen ringde pappa så pratade en sväng om honom, länge sen jag skrattade så xD hahah :)
på väg ner till bussen va jag bara tvungen att gå in en sväng på coop o köpa lite godis ;p träffade en saknad vän snabbt också innan bussen gick :))

Väl hemma satt jag mig här en stund innan jag kollade på saw 6 med lillebror och sannis..
La mig i sängen med datorn i knät och läst massor med bloggar och insåg att jag faktiskt har det grymt bra även om livet känns meningslöst vissa dagar.

Nej, kanske ska ta o sova nu så jag inte sover bort hela dagen imorgon :) Väcka lillebror också så han slipper sova i soffan :)

och jag säger detta allt för sällan, men jag älskar min familj och mina äkta vänner så otroligt mycket! och inom "familj" räknas släkten också, nära släkt och inte lika nära.. Utan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0