DEN helgen! ;D

Saaaatan vilken helg! :D

Så jävla kul har jag inte haft på länge, tror jag ;)

Vart en redig fylla på Fredagen o några öl på Lördagen, men den vart riktigt kul ändå, låg och skrattade huuuur länge som helst ;)

Besök i Lördags natt också (y) mysigt ;)

Igår åkte jag och mamma till kd, vart ikea, biltema och lite sånt :) Sen hem till lägenheten, somnade en sväng innan jenni kom en sväng och sen åkte vi till donken ;)

Idag vart de sjukan imorse och sen gamla skolan en sväng innan bergvik och handla litte ;) Hem till lägenheten och hämta de mesta sakerna och nu ska jag fixa lite kvällsmat och sen blir de nog fan sängen :)

Pussspussss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0