=D

Varit en helt super dag!

Vaknade halv 12 och började städa lite smått efter festen igår, trodde mamma och pappa skulle komma hem sent.. kl 1 kom dom hem och jag hade städat i köket, men inte resten av huset.. Menmen, så stökigt var det inte :)

duschade, fixade mig och åkte in till filipstad och träffade karro, så gick vi till elverket och en stund senare kom alla andra och minibussar och grejs så bar de av till karlstad och uno :)

Väl där gick vi runt och tittade lite överallt innan dogge doggelito skulle spela, skitballt ;) och snygg kusin hade han också för den delen!

Efter en timme när han hade spelat klart satt vi oss och pratade i några sjukt sköna soffor! Och efter nån timme eller så åkte vi till mc donalds och käkade och sen hem :)

Varit en superbra dag med undantag för bakfyllan som var helt extrem! ÅÅÅÅÅH, nu såg jag att mamma har köpt min favoritparfym också! Hoppas verkligen att den är till mig, för annars får hon ändå inte ha den ifred :D

Nu blev jag ännu gladare, de enda som fattas nu är lite godis och en säng! och hon har köpt en hel påse med 125 små toblerone i, mörk, vanlig o ljus! Min mamma är den underbaraste kan jag lova! Ta nån choklad och gå och lägga sig o sova sen trorjag de får bli :) Blev ju rätt sent igår så ;) gick från hammarvallen runt halv 7, o de tog säkert en halvtimme hem xD en väg som egentligen borde ha tagit 5 minuter ;) menmen, så kan de gå :)

Och jag förstår inte varför jag ska göra mig ovän med precis alla som betyder mycket..

Känns sjukt fel iaf.

Menmen, saker man får leva med. gjort är gjort tyvärr..

Puss och godnatt alla sötnosar! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0