CHILLL ;D

Varit en huur chill dag som helst! Vaknade imorse, hade fått sms från bästa Christin som skrev att ingen frisörare va i skolan idag så då somnade jag om, gick upp vid halv 1, åt frukost, duschade, fixade mig och drog ner till farmor och farfar o fikade :D
När jag väl kom hem igen åt jag mat innan jag och Samuel gick ut en sväng :) Kom nyligen hem och ska äta igen :D

Haha insåg nu att fyfan vad de låter som att jag äter heeeela tiden! Men det gick faktiskt länge mellan alla gånger jag åt! :D och så har jag gått mycket idag faktiskt! :p

O imorn blir de o åka in o fika med sötaste Karro :)

Men nu hoppas jag att maten är klar för nu ska jag äta ordentlig mat för första gången sen jag piercade mig :))

Och jag har inge ont i tungan längre! Sååå gött :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0