Äntligen!

Piercat tungan idag! :D Så gött att det är gjort nu, slipper vänta längre :D

Gjorde inte alls ont när han tog, det bara sved till lite men nu gör de förjävla ont och jag är sjukt hungrig!

Får nog bli lite fil eller något innan jag lägger mig :)

Imorn blir de en sväng till kd med Mamma, mirre och samuel :) Och på kvällen blir de film med bästa Miranda och förmodligen går vi till Isabelle en sväng :)


Bara av att titta på dig börjar jag le, trots att jag inte vill det längre. Är jag en centimeter ifrån dig måste jag sträcka på mig lite mer för att snudda vid dig, jag vet att det aldrig kommer att bli något mellan oss men jag kan inte sluta hoppas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0