5h835jk54

Orkade inte hitta på någon ordentlig rubrik för kom inte på någon :)

Idag har varit ännu en bra dag ;D Skolan förut, hade arbetsmiljö och säkerhet i tre timmar och sen slutade vi vid halv 1 :)
Följde med Christin hem och hjälpte henne bära soffa, fixa lite i lägenheten oså :) Sen kom mirre så umgicks vi med henne en sväng innan jag och Christin drog och åt när Mirre gick på träning.

Gick tillbaka till lägenheten och så kom Kerstin med grejer och sen drog vi ut en sväng, ica och massor med grejer :)

Sen drog vi ner på stan och jag till bussen, mötte Isabelle och pratade med henne hela vägen hem :)

Sen tv, mat och nu ska jag sova! :)

Haha vart på härjhumör hela dagen oxå, vet inte vad de är med mig ;D men jag är verkligen glad hela tiden! :D

Nykroppaluften är bra!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0