4 done, 21 left!

Sådeså!

4- check!
21- snart check!


Tyckte jag kom fram till åtminstone ett bra svar på bussen förut, jag tänker inte skriva vad jag tänkte på men ni vet iaf svaret ;p

Men det stämmer otroligt bra,

Igår, möte på morgonen, sen skolan och sen hem och minns inte vad jag gjorde hemma men de spelar ingen större roll ;D Va hos Sandra kom jag på :p o hon kan verkligen inte köpa moped! AAAH, den kan ju inte svänga! Men inte minsann vre hon på styre ;p

Idag vaknade jag vid 11, gick upp, ut en sväng och sen in o glodde på en film innan jag åkte in till stan och fikade med wille och lena först, följde med wille på innebandyträning och sen åkte jag till Karro, fullt hus där när jag kom :) Hann med och träffa christin i typ 5 minuter också :p

o nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Och nej, folk bara tror en massa :) Tro vad ni vill för jag vet hur de ligger till!

o med det säger jag puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0