Underbara Nykroppa!

Känner nu att jag har verkligen saknat mitt kära Nykroppa! Visst det har jag känt hela tiden näst intill, men efter denna veckan, detta lovet, vet jag att jag aldrig kommer ångra mig! :)

Finns inget att berätta om veckan förutom att den har varit alldeles underbar! :)

Trevligt folk, lite öl, musik, film, badtunna, bastu, sovsällskap, kan det bli mycket bättre? :))

Imorgon blir det iaf upp tidigt och plugga inför naturkunskapsproven och frisörprovet med Christin :)

Tisdag blir det Karlstad och hälsa på gamla klassen innan jag och jenni ska ta en fika/äta och bara umgås :) Länge sedan nu.
Försöka få med mig kameran både imorgon och på Tisdag, sjukt dåligt med bilder på min blogg ;D Fast är inte såå duktig på att lägga in dem på datorn ;) men jag skaa lära mig och jag ska börja ladda upp med bilder :) Blir ju så mycket roligare då!

Förr (nu låter det som att jag är en gamling) men iaf när jag var yngre laddade jag ju fan jämt upp bilder ;o typ hur många som helst varje dag ;o

Och så kan jag lova er att det inte blir igen, kanske en i veckan iaf xD

Menmen, ska ut och ringa mitt hjärta nu så blir förmodligen en promenad också innan jag ska sova, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0