slöast!

Det känns de som jag är idag, skulle åkt in till stan med 1bussen tänkte, jag, men orkade verkligen inte :p gick upp vid tio, gjorde frukost och la mig framför teven till tjugo i 1 då jag gick upp och duschade, nu har jag inte gjort någonting sen dess så kanske dags att klä på dig och fixa sig eftersom jag måste hinna med 3bussen och prata med praktiken eftersom den börjar nästa vecka :) Sen blir det hälsa på K o D <3 och ikväll kommer mamma och hämtar mig så jag får köra hem :p allt för att få köra nu :p hahah :)

Slappdag igår, idag och imorgon ska vi på företagsvisning på folkan i storfors för att visa upp skolan och de olika linjerna :)

Fan, klä sig va de ja :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0