Sjukt söt.

Ja det är han, alltså ingen jag känner såhär på rak arm ;) Utan var nyss inne på Nemo´s blogg, och han verkar ju inte vara som i "kungarna av tylösand" alls ju!

Aja nog om de.

Varit en bra dag i karlstad med mina kära folisar, gick i affärer, pratade o härja :)

Sen träffade jag hjärtat en snabbis och så träffade jag annat folk, som t.ex ÄÄÄÄMMMMMMÄÄÄÄÄLLLLLIIIIIIEEE :D

ajo jag är trött! :)

Nu ska jag verkligen ta tag i pluggandet som jag sagt i över en vecka, för nu är de ju så att provet är imorn och nyss kändes de som evigheter kvar tills provet var :p menmen, de går väl som de går o annars får jag ju göra om :)

Blir hejdåfest till helgen också, för lilla Sebban flyttar :/

Hoppas som fan att de kommer bli sjuuukt kul ;)

o jag kom på en sak förut.. jag lovade o lägga upp bilder här xD men jag har inga nya på min dator, bara på mammas :D så istället kan ni ju kolla och kommentera mina bilder på facebook istället ;))

oså kom jag på en till sak förut, att jag vet inte hur man länkar andras bloggar eller bevakar heller för den delen (a) Duktig kallas de ;)

menmen, prata med hjärtat snart kanske, (a) eller plugga vare ja........

PUSSPUSS PÅ ALLA FINA MÄNNISKOR.



Update; hm plugga vare ja, o nu har de gått en timme om inte mer och jar har inte gjort ett piss, eller jo jag har pratat med lillebror, gett katten medicin och läst massssor med bloggar xD och typ 1/10 sidor i boken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0