så jävla äckligt.

Min kissebebis kom hem med två jävla råttor idag! ;o

Haha sovit typ massor idag, eller nej. vaknade vid halv 12 av att mamma och pappa stod och spikade i min vägg, fast på andra sidan, men de lät i hela huset ;o förstår inte att inte lillebror vaknade..

Upp, käka frukost, sov en stund till, mamma väckte mig och vi beställde lite kläder som jag hoppas att jag får innan D´s dop :) och innan torsdag för då ska jag jobba :))

Sen ringde farmor och bjöd ner mamma på fika, och jag följde med :)

Kom ner och blev stoort överraskad med smörgåstårta ;o gött som fasen :D

Sen åkte jag och mamma ut och körde i typ en timme och typ 40 minuter eller nåt, hem i typ 20 minuter innan pappa skulle bli hämtad eftersom jag tog bilen från han ;)

Jag körde och hämtade pappa och släppte av mamma innan jag och pappa åkte ut typ en kvart och körde ;D

Kom hem, la mig en stung, gick upp och åt mat och kollade sen på heartbreak hotel, så sjukt underbar film! :D

Gick bort och pratade med lillebror sen, och då kom S, P och M så pratade en stund med dom också :) Sen fick lillebror och hans kompisar följa mig hem xD För var massa fyllekörning och grejer, och äckliga folk ute på byn ;D

Och nu sitter jag här och ska fanimej gå och lägga mig nu :)

Imorn blir de massvis med plugg, ut en sväng och köra och sen typ inget mer ;DD

Nästa vecka blir nog jävligt chill också, måndag går jag 12 till 2 :D
Tisdag har jag praktik hela dagen,
Onsdag ledig,
Torsdag först skola och sen första dagen på jobbet ;o
Fredag först skola och sen jobbet.
Lördag dop och sen inget mer.
Söndag har jag inget planerat ;D

menmen, nu ska jag gå och mysa ner mig i min älskade säng :D

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0