så går det när man är otroligt glömsk...

Hahah, skolan idag gick bra, utvecklingssamtalet gick bra, resan fram och tillbaka till Sebban gick bra, glömma bort permanentrullningen gick också bra.. nej just fan, de va inge bra gjort..

Så jävla glömsk är jag, tänkt på den jävla rullningen hela lovet men när jag väl skulle göra de igårkväll hade jag självklart glömt toppapprena i skolan .. Duktigt ..

Idag fick jag iaf med mig toppapprena hem, men glömde totalt bort att jag skulle rulla.. så nu blir de gå upp vid 6 imorgon för att hinna rulla, plugga lite mer och hoppas fan på att jag inte försover mig igen, då vet jag fan inte vad jag gör, för kan inte åka senare för frisörprovet börjar kl 9 och jag får inte ha mer frånvaro för då får lilla jag inget studiebidrag :(

Aja, får se imorn hur de går .. förhoppningsvis går rullningen ganska snabbt,

och som ni märkt fick jag igång på min dator igen :DDD

fan tänkte precis på nåt mer som jag skulle skriva, men de försvann och nu kommer jag inte på vad det va..

och vet ni vad?
Imorgon åker jag till karlstad igen, gå i affärer, dricka lite öl (efter shoppingen såklart!) och träffa folisar, bara det att dom vet inte om de än :d så hoppas att ingen läser de här ;p

o jag har äntligen fått klartecken om min praktik, börjar tisdag om 1½ vecka :)

jaja, nu ska jag sova så jag kommer upp imorn,, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0