så går de ibland.

dagen började riktigt tråkigt innan jag fick sms av K som ville ha med mig på ljusparty :) körde och hämtade ett läxpapper, gjorde hälften innan min kusin kom hit och då började jag göra iordning mig för att åka in till stan för ljuspartyt, men innan det var det avslutning på babyrytmiken, riktigt mysigt faktiskt. Med vissa fula inslag :p

Ljuspartyt var riktigt kul, fast kände mig elak för jag hade typ inga pengar så kunde bara beställa en grej :/ Men nästa ljusparty är i januari och då har jag förmodligen mer pengar :p

Mamma hämtade mig och vi åkte hem och kollade på beck.

Gick till M och umgicks lite med henne, lillebror och E :) Trevligttrevligt, dampade på facebook en stund också xD

sen gick jag hem och nu ska jag sova :)

Ledig imorn också, det behövdes kände jag.

Förstår inte hur jag ska stå ut två och ett halvt år till i skolan faktiskt. Men blir ju bara mer och mer praktik och mindre kärnämnen så det ska nog gå.. kanske..

Imorgon blir det plugg, promenad och bara umgås med M :)

Och jag är såååå nervös inför första dagen på praktiken!

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0