praktik, sällskap och klag.

Det är ungefär vad detta inlägg kommer handla om nu.. :)

Började dagen med praktik, var inte riktigt vaken direkt så va gött med kaffe så jag vaknade till :) Sen städade och plockade jag i salongen, kollade på när E klippte, färgade och så :) Städade lite till, gick på lunch, kom tillbaka rätt snart och fortsatte plocka, titta och sen kom det en hur snygg försäljare som helst ;) Tur att jag va förberedd och visste hur han såg ut :p 
Gick lite ärenden och sen tillbaka och gjorde faktiskt inte så mycket :p

När jag sen slutade vid halv 5 gick jag hem till K och umgicks med K, D och I :) Det var trevligt :p blev bara kvar en stund, gick ner på stan med I och så hämtade morfar mig :)

Kollade csi, house och åt mat med mamma och sen hamnade jag här..

Och jag vet att jag klarar mig bra utan någon, men ibland kommer känslan att gud vad härligt det skulle vara att ha någon att somna bredvid, att prata med om precis allt, någon som skriver söta sms, ah allt dedär fjantet nivet :)

Egentligen klarar jag mig helt utmärkt utan de, men ibland skulle jag allt bra gärna vilja ha allt dedär också..
Fast egentligen inte, det kommer liksom bli så ovant, men tanke på att jag är sjuk typ hela tiden, och har inte haft någon sen jag blev ordentligt sjuk.

Var tillsammans med S ett tag efter jag upptäckte det, men då var det en bra period, men när det förhållandet tog slut fortsatte sjukdomen hålla på ordentligt och sen har jag inte haft något förhållande och vet faktiskt inte om jag törs. tror det är därför jag byggt upp "muren" som jag har.. Visst så är det inte bara därför heller, jag har så sjukt svårt att lita på killar nu, jag hade allt för lätt för att lita på alla förr. men upptäckte efter många svek och tårar att det går inte att lita på någon till 100%..

Visst kan man ge personen/personerna en chans, men förr eller senare bryts det och man har blivit sviken ännu en gång. Även av någon man kallat sin bästa vän.

Man kan inte ens lita på sin bästa vän till 100%, så därför finns inte bästa vänner överhuvudtaget och jag ska aldrig mer ha någon :)


Puss på det positiva inlägget ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0