ny dag och lyckades igen..

fast idag försov jag mig bara 40 minuter :) och har hunnit med att rulla permanent och inget mer ;p men nu ska jag ta tag i o leta rätt på nå kläder ;p

O vemfan är phillytown och vad håller han/hon på med?

Ah för er som inte vet vad jag menar är det en blogg om filipstad..

Den fanns för några månader sedan men togs bort, men nu är den tillbaka igen s: Hänger ut ungdomar från filipstad och tar bilder från facebook och lägger ut.
Förut skrev den namn på personer, men nu har den anpassat allt så att den inte kan bli anmäld.. Cp.

Ah skitsamma, jag har inte varit med iaf.

Ah dagen ser ut som att jag åker iväg till skolan, har frisörteknik till halv 4, åker hem, äter lite och sen åker jag till karlstad med pööjkera :)

Puss på de ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0