Ny dag, nya möjligheter?

Hahah fan va duktig jag lät där ;p

Gick iaf upp nästan i tid, typ bara en halvtimme snooze idag :D

Hunnit göra iordning mig, men orkar verkligen inte sminka mig :)

Ingen o göra sig "fin" för på skolan iaf, för jag tror faktiskt inte att någon bryr sig om jag har smink eller inte xD

Men nu ska jag väl bara vänta på att min skjuts kommer så ska vi åka till busshållplatsen ;ppp hahahah,

O ni som vet vart jag bor och busshållplatsen ligger, va bara tysta ;) jag vet att jag är lat :p


Blir nog bara chillhelg också, ska inte ut på minsta lilla vad jag vet! :D O isf blir de cola, för det var ju över 30 som "gillade" på facebook ;) Så då blir det alkoholstrejk i en månad ;p hahah,

LOVE, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0