Massor med nytt!

Jag har försökt ändra lite mer på bloggen nu, och så satt jag och tänkte när jag åt frukost på att jag måste väl kunna locka fler att läsa min blogg på något lätt sätt?

För som det är nu har jag högst 10-15 läsare på en dag. Men då tänkte jag igenom mitt liv litegrann och jag har nog rätt så mycket som folk kanske googlar, och skriver jag om det borde ju min blogg komma upp? :) Eller kanske inte :p

Iaf jag satt och tänkte och kom på att det har ju ökat rätt så bra med läsare sen jag började skriva ordentligt igen efter min "lilla" bloggtorka :)

Men iaf, då kom jag på att det kan ju finnas de som läser som inte vet alls mycket om mig.
och då kom jag att tänka på att jag nog ska berätta lite om mitt liv, igen :) Sammanfattat ganska mycket men sånt som kan vara intressant :)

T.ex:
-Graviditet
-missfall
-Crohns sjukdom
-Pojkvänner
-Alkohol
-Närstående med både alkohol och drogproblem
-Hur det är att vara ung och vara sjuk dagligen i nästan ett år utan vidare hjälp
-Missa tillräckligt mycket i skolan pga sjukdom att man nästan blir tvungen att "gå om" en klass och detta på gymnasiet.

Det finns mycket roligt och tråkigt om mitt lilla liv i en by i Värmland. :p

Men sammanfattningen kommer nog ikväll eller imorgon :)

Hoppas ni klarar er till dess :p och fråga om det är något annat ni vill veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0