Kul dag..

Natten och gårdagskvällen tillbringades hos Sebban, med Emmelie, Krille, Linus och Ricky A :)

Vaknade förut och krille skjutsade hem oss, blött o jävligt ;o 

O när jag kom hem säger pappa att min bebis(kissen) har ont i svansen, och det har hon verkligen! Svullen som en tennisboll och kan inte lyfta på den, hon som alltid har den rakt upp när man kommer hem.. :/

Så blir förmodligen att åka till vet senare i eftermiddag.. :(

Men nu blir det frukost, dusch och sen kanske lite plugg ;p 
 
Och min darling åkte hem igår :( Men kommer tillbaka någondag framöver hoppas jag :))) <3

Uppdatering kommer ikväll om hur dagen varit och vad vet säger.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0