Kommer sakna dig,

Sebban alltså.
Vaknade imorse hos Sebban av att issa frågade om jag ville åka med in till Nykroppa, gick upp och sa hejdå till Sebban som flyttat idag :/

Åkte hem och tänkte att gud vad skönt att ha hela dagen framför sig och inte sova bort hela dagen. La mig i sängen och kollade klart på min film som jag kollade på när datorn la av för några dagar sen. och tvärslocknade och vaknade vid halv 2 av att jag va svinhungrig :p La mig igen en sväng och somnade direkt igen xD
Haha så går de ibland :p behövdes iaf :)

Vaknade iaf vid 5-6 nån gång och gick upp och åt mat igen :p Sen hoppade jag in i duschen och var ut och åkte bil en sväng/pratade, mycket trevligt :)

När jag kom hem igen la jag mig i soffan och kollade på ensam mamma söker innan jag gick ut på promenad :)

Nu blir de lägga sig och läsa de 64 sidorna i engelskaboken som vi skulle ha läst tills imorn :p duktig jag ;p

Puss o kram, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0