jag fixade lite iaf ;)

-plocka undan ALLA kläder som ligger överallt i mitt rum.
-tvätta kläder.
-Diska åt mamma.
-Dammsuga och skura.
-byta lakan.
-gå en promenad.
-plugga.
-permanenta den jävla dockan

Hahah, blev som jag sa, hann inte med något ;)

Blev frukost, plocka lite i rummet och i badrummet sen fastnade jag framför teven innan jag åkte med mamma upp till hallen för o spela innebandy, sen kom darling hit och vi åkte ut till sebastian innan vi åkte till hallen för o härja lite :)
Kom hem vid tio över 4 och nu ska darling ut och ta lite luft så jag följer självklart med :))) Sen ska vi lägga oss och mysa framför en film, <3

Hoppas på att darling blir kvar hela veckan :D <3

Men nu ska vi ut, så hejdå :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0