ja dagen blev som den blev.

när den inte blev som den skulle..

Blev väckt imorse av en förbannad mammi som klagade på att jag inte va i skolan, hahah va visst inte ledig iaf (a)
Så de va bara att gå upp, men innan jag hann gå upp ringde rektorn, och jag va sjukt nyvaken så förstog knappt vem de va eller vad den ville :p men sen gick jag upp, fixade iordning mig och gick till bussen.
Ensam från min klass i skolan, för de andra va tydligen inte tvungna o gå!

Menmen, gjorde väl de jag skulle för ovanligheternas skull och åkte hem och kollade på "the pacifier" istället. Fyfan vin diesel måste va en av de snyggaste män på jorden? ;o synd bara att han är 43.... :p hahah

Somnade efter scrubs och jag som skulle kolla på två program.. vaknade när de va tio minuter kvar av de andra.. bra gjort emilia.

Åt lite mat, städade lite i köket, gick ut och skottade snö, plockade in utemöblerna, duschade och fönade håret så jag slipper de imorn (y)

Nervös så inåt helvete för imorgon också ;o

Menmen, de löser sig väl. fast fan nu kom jag på att jag skulle leta fram nå kläder o ha imorn också så jag hade de klart... men jag är rätt mycket för de nu att "de löser sig" ;D hahahah, nu ska jag iaf sova :D

Godnatt.

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0