Hm.

jag förstår mig inte på människor ibland. ibland önskar jag att jag var en apa, eller nåt.
Då skulle man förmodligen vara så dum att man inte förstod att man inte förstod sig på andra, eller de lät dumt. skitsamma.

Praktiken idag, var hur nervös som helst på bussen och när jag gick dit. De släppte på tre sekunder när jag kom in i salongen :) De va nog bra att jag "kände" första kunde, han kände mig, hela min släkt och visste allt om mig. så det var inte allt för svårt att prata med han, och inte heller med E :)

Lunch i två timmar, de va gött och välbehövligt för jag gick upp 6 imorse ;o
Åt mat hos gammelmormor och hon gör så förbannat god mat så efter dessa praktikdagar kommer jag förmodligen rulla till och från praktiken, positivt; jag kan rulla in till stan vid typ tjugo i 8. Negativt; jag kommer bli snöig, blöt och förmodligen ont om jag rullar på en sten eller nåt :(

Gick en runda på stan efter jag ätit, handlade bl.a två nagellack och "stickers" till naglarna som jag ska försöka göra iordning naglarna med tills dopet på lördag :)

Väl tillbaka på praktiken var det rätt lugnt, två kunder varav en klipp och en färg+klipp, den sistnämda fick jag va med och lägga i färg på och han vart skitsnygg i håret! snygg i vanliga fall också men, extra snygg nu ;)

När jag slutat gick jag hem till K och umgicks med henne och D, sen spelade vi chicago med L och C också, men undantag för D va självklart inte med då ;) han satt mest o bet på sin bitring :D ja D är en bebis.

O när jag kom hem satt jag mig och åt framför house tills jag kom på att mitt paket med kläder kommit idag (:D) så jag va självklart tvungen o prova exakt allt, fast vissa saker var identiska fast med olika färg :D

O nu tänkte jag sova, fast ne för jag ska börja skriva på min uppsats först så min lärare blir riktigt nöjd på måndag att jag kommit en bit på vägen iaf :D

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0