hahahahahahahahahah.

Dagen/kvällen igår blev lite oväntad :p

Jobbade mellan 6 och halv 10 och sen blev de stan och köket ;) skulle egentligen inte ut något, men kvällen blev hur kul som helst :) kunde tyvärr inte uppdatera när jag kom hem för somnade med alla kläder raklång i sängen :D Vaknade imorse och skyndade mig upp som fasen, för skulle ju på dop kl 1 :) som tur va vaknade jag iaf vid 10 :) Så hann med allt, och hann i tid till dopet :) Sen vart de dopfika och sen följde jag med till K :) D är verkligen världens sötaste!

O snart kommer E hit och då ska vi fixa iordning oss och åka till stan :D Får se vad det blir väl där, Hoppas de blir bra :D

imorn ska jag på kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0