hahah, jag är bara för duktig.

skolan idag va bra, gick till 11 och hade bara genomgång av en kurs som de andra haft, så gjorde vi "slutprovet" på det och sen slutade jag ;) Hoppas på g i den kursen ;) Skulle va sååååå chill!

Hem och skulle lägga mig och sova en halvtimme innan mötet som började halv 3 en kvarts bilsresa härifrån ungefär. Vaknade av att mobilen ringde och mamma frågade om jag var påväg till mötet. 
Jag var huuur trött som helst och de lät ungefär såhär:
M: är du påväg till mötet?
E: Vilket möte?
M: JOBBMÖTET SOM BÖRJAR OM 10 MINUTER!
E: FAAAAAAN! vad är klockan förresten?
M: Tjugo över!
E: Okej, hejdåå!

Skyndade mig upp och bytte kläder, och fixade mig lite på typ 2 minuter innan jag sprang bort till morfar som körde upp mig i ilfart till mötet :p Och jag kom faktiskt bara 3-4 minuter sent! ;) Bra gjort ändå, trots omständigheterna ;p hahah

Gick hur bra som helst på mötet tycker jag, låter som att det blir mycket jobb framöver :) Hur gött som helst!

Kom hem och tvärsomnade framför teven :p

Luggit framför teven och fetat mig och knappt rört mig tio meter :D

Men nu ska jag försöka sova så att jag kommer upp i tid imorgon iaf.. Praktiskt prov imorgon, :/ Nervös så inåt!

Men de löser sig ;)

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0