greeat!

Jag skulle göra nytta vare väl? :p och nu har jag bara läst massa andras folk bloggar i en hel timme.. :p

Så nu går jag upp, ja jag la mig i sängen, men ett under att jag inte somnade, och äter frukost så kanske jag orkar/hinner göra nytta sen :D Eller kanske imorn eller nästa vecka? ;p hahah jag hatar verkligen att städa!
När jag bodde i lägenheten kunde jag ha hur städat som helst ibland och tycka att det var skitkul att färgsortera kläder, och verkligen allt, men sen jag flyttat hem till mamma tror jag faktiskt bara att jag städat en gång :p

Så det borde vara på tiden jus precis idag, men risken finns at jag börjar sortert grejer på golvet och sen åker iväg till skolan så ligger de kvar i de "sorterade" högarna huller om buller på golvet ;)

Nej fyfan nu är jag riktigt hungrig så nu vill jag ha toast och varm oboy framför teven ;p hahaha xD

Hoppas på att få träffa mina hjärtan Karro och Dogge imorgon också, <3 Saknat dom så!

Och förresten har jag kommit på att jag ska bli topp 10 på mest uppdaterade bloggar på blogg.se ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0