Första advent.

Vaknade tidigt imorse och gick upp och drack vatten, slog på musik och somnade om :) Sov till halv 1 och då gick jag upp för att se att mamma hade julpyntat i halva huset och det var faktiskt mysigt, jag brukar inte tycka att det är fint alls och att det inte är värt allt slit. men idag var det faktiskt riktigt fint! Jag och E gick upp och gjorde frukost, riktig fetfrukost dagen efter ;p Bacon och ägg ;)

La oss framför teven innan jag var tvungen att duscha och göra iordning mig för kalas. var verkligen inte sugen på det idag, men var tvungen o följa med iaf..

Väl där var det full rulle, 4 barn, jag och våra föräldrar, jag sprang runt där med min bakfylla och huvudvärk så jag trodde huvudet skulle sprängas, men vad gör man inte för de små sötnosarna? :)

Hemma igen la jag mig i soffan och kollade på the hills med E som fortfarande var kvar hemma hos oss under kalaset :) Sen lagade vi mat och sen åkte E hem till sig och jag och mamma åkte in till stan och hämtade min lillebror, väl hemma igen la jag mig i soffan igen och kollade på beck.

Gick iväg och mötte lillebror så han slapp gå själv hem och sen hamnade jag här :)

Igår när jag kom hem kunde jag inte uppdatera något, och hade jag gjort det hade ni nog ändå inte förstått något!

Så kan sammanfatta kvällen lite snabbt,

Åkte in till J och satt där och spelade ölspelet, pratade litte och ah hade kul :) Sen åkte jag, E och tre till ner till köket och tog en cider, innan en idiot som jag inte alls känner men som hatar mig sa till vakten att jag inte var 18 och då hade jag precis köpt in en cider till.. så vart lite förbannad sådär :p 50 spänn åt helvete tänkte jag, men när de andra väl kom ut så hade ju snällaste M smugglat med den ut så jag kunde dricka upp den iaf :D

Åkte tillbaka till J, drack lite till och sen kände jag i magen att något inte var rätt.. som ni kanske vet har jag en sjukdom som heter morbus crohns. Vet ni inte vad det är googla det eller fråga mig. men jag gick iaf in på toaletten för tänkte att det kanske blir bättre om jag fick upp allt, men kom inte så långt för precis när jag stängt dörren så ramlade jag ihop på golvet av smärtan och bara kände hur tårarna sprutade, så E fick komma dit och ringa efter skjuts hem till mig. När skjutsen väl kom så var en klasskompis till mig med och jag kunde knappt sitta, satt med benen upp på sätet och bara "kramade" dom hela vägen hem, 20 minuter typ, och sen fick hon ringa till min mamma som fick komma ut så hjälptes dom åt så att jag kunde komma in. Ramlade även ihop innanför dörren hemma och grät fortfarande, tillslut kunde jag få lite krafter så jag kunde krypa in på mitt rum och lägga mig i sängen :/ Fick veta att E var på väg hem till mig och då kunde jag slappna av lite och somnade direkt nästan.

Så nu kommer det nog bli väldigt mycket om min sjukdom igen, för som ni kanske förstod, så har den kommit tillbaka efter 2 månader utan cellgift, kortison och massor med olika mediciner. Får meddela skolan imorgon för jag blir nog borta väldigt mycket nu framöver :/ Förra året var jag som sagt borta över 40% av hela året. Allt pga den jävla sjukdomen.

menmen, finns inget att göra så det är bara att försöka hålla ut denna period av sjukdomen också. Men jag blir så knäpp av alla mediciner, och väldigt deppig hela tiden. så tycker ni inte om att jag är negativ och depp kan ni sluta läsa, för så blir det. Jag tvingar inte er att läsa och vill ni inte det, okej då gör ni inte det. O vill ni läsa, ja men gör det! :) Men då vill inte jag heller höra era kommentarer att jag bara skriver att jag mår dåligt. För det är min blogg, och mår jag dåligt, då skriver jag det om jag vill! :)

Stort plus till alla som hjälpte mig igår, och tack S för skjutsen hem! :)
Stort minus till tjejen som sa till vakten och till en människa som kommer med spydiga kommentarer hela tiden och blickar som skulle kunna döda, jag har inte gjort dig något,

Så ni som undrade vad som hände igår och var oroliga, nej min mamma har inte dött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0