Det är inte sant ..

Jag försov mig till tio i 8 imorse!! och bussen går kvart över! Kom iaf iväg i tid och har haft svenska typ hela dagen! Men blev inte mycket gjort där inte :p hahah,

Sen hade vi lunch och då gick jag och sa hela vägen till folkan att mirre eller christin kommer dra sig i snön, men ingen av dem gjorde de :p Kommer till de roliga senare i inlägget ;)

Gick tillbaka och jag höll fortfarande på o sa att de skulle dra sig men ikke,

Hade naturkunskap, eller ah två prov och sedan elevrådsgrejs.. Sen när vi gick till bussen sa jag också att de skulle dra sig, och precis när vi kom fram till busshållplatsen drog JAG mig ;p hahah, jävar vad vi skrattade :)

Nu sitter jag här hemma och ska väl försöka plugga lite idag också då ;o

Orkar verkligen inte! men vad ska man göra.. är så illa tvungen..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha jag har kommit på en grej! Att alla tycker typ de är så jobbigt om man lägger in fler inlägg på en dag.. men då kom jag på att man kan ju faktiskt uppdatera ist!
fast.. kanske lite dumt iaf, då kanske folk tror att jag inte uppdaterat igen o orkar inte läsa allt igen s; Dum jag är ibland..

Fast nu orkar jag inte byta inlägg.

Haha ja jag skulle plugga förut o skulle bara kolla på tv medans jag åt lite, o tror ni inte smartast somnar till tjugo i 9 typ? O då pratade jag med lillebror en sväng och helt plötsligt hade ju greys börjat.. o då kunde jag ju inte plugga heller ;D

o jag som skulle sova tidigt idag.. får väl se hur de går då ;) Hoppas iaf på att jag inte försover mig imorn igen.. Då åker jag fan senare så jag slipper stressa :)))

Menmen, ut en sväng och prata med hjärtat och sen en film?! låter sjuukt bra tycker jag, förutom att jag inte har sovsällskap, dum jag är som dissar ://

Menmen, hade ju inte tid ;p


Pusspuss på er alla fina människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0