De gick ju sådär ;)

Att bli med på topp 10 mest uppdaterade, kom underfund med att de som är med där kan fan inte ha nåt liv ;o

Klarade att uppdatera varje timme i 3 timmar och då väntade jag ändå bara på att åka till skolan xD

Menmen, klagar absolut inte på de som uppdaterar 24/7, men jag vet iaf att jag aldrig skulle klara av det eller ha något förnuftigt eller intressant att skriva om :)

och det med att jag ska skriva en sammanfattning om mitt liv, fråga istället så får ni svar på frågorna :) Annars blir det ändå bara massa ordbajsning :p

vilket det lätt blir iaf när jag ska va i farten och verka duktig ;p

Hahah!

Skolan idag var allmänt tråkigt, surt och jobbigt :p

Men när jag kom hem blev det genast bättre när jag träffade S och E :) För vem kan låta bli att le när man träffar den lilla plutten :D?

S och jag åkte till stan och handlade mat innan vi hämtade E igen hos sin pappa! :)

Åkte hem och la mig och nördade lite tv och kom underfund med att jag inte ska kolla på något program som innehåller "jobbiga" scener på hösten eller vintern, man blir så jävla ledsen.

Kollade iaf på teen moms eller vad de nu heter :p

Och då var det en tjej på 17 år som var gravid och hennes mamma tvingade henne att adoptera bort barnet trots att både tjejen och hennes pojkvän ville behålla barnet, usch och fy och blä för såna :)

Jag började iaf störttjuta när hon fick barnet på sitt bröst och bara låg och tittade på honom, han var sååååå söt!

Men dom hade ju redan valt ut "nya" föräldrar till honom så hon kunde inget göra :/

Tyckte verkligen hur synd om helst om henne, hon verkade vara en supermamma!

Jaja, inget man kan göra förutom o hoppas på att det bara var uppgjort innan de spelade in programmet :)

Iaf så var jag och mamma ute och övningskörde förut igen, så jävla kul :)

Och jag har fått tillbaka lite symptom om att jag snart kommer få tillbaka mitt magont igen :/
Hoppas fan inte det!  Så jävla träligt kan jag lova er! och nu när jag typ kommit ikapp i skolan och grejer, då blir det inge slappa nu framöver inte kan jag lova er, då måste jag ligga före de andra när jag väl börjar bli riktigt sjuk. Men det är sånt man får ta och visa att man minsann inte är nån chicken :)
Men tro mig, det är inte lätt! och får jag tillbaka allt kan jag lova att bloggen mest kommer handla om mina smärtor om jag ens orkar blogga :/

Menmen, får försöka förebygga det på något sätt.. omöjligt men får hoppas och hålla tummarna iaf :)

Aja, nu ska jag lägga mig och försöka läsa lite i boken "The catcher of the rye" som jag inte börjat på än som jag ska ha en bokrecension inlämnad om på måndag!

Wish me luck boys and girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0