Dagen har vart helt felfri :D

Började väl visserligen rätt dåligt :p men väl i skolan så har vi bara flyttat hela dagen :D så jävla gött! eller ah efter lunch fikade vi, sjöng luciasånger och hade allmänt skitkul :D

Jag sprang runt med mirre på axlarna och mirre va sjukt uppspelt idag och ah xD hahahah, behöver inte riktigt nämna de om julgrisen kanske :p heheh.

Men efter skolan blev de iaf o åka till kristinehamn med mamma :) Köpte ett par skor, easytone de svart/rosa :D Supersnygga och helt perfekt att jobba i :) hoppas jag att de är iaf, gör första riktiga passet imorgon :)

Sen blev de donken (A) Så jävla fet :D

Sen hem och iväg på spinning med mamma, tror inte jag tränat så hårt på fan 2 år eller nåt ;o va fan helt död när jag skjutsade hem ingela och sen hem med mamma och mig :)

Käkade tjockpannkaka och sen slängde jag mig i duschen och sen hamnade jag vid datorn :D 

O nu ska jag sova, upp imorgon och fixa med massor med saker innan jobbet och sen förbereda lite grejer som jag måste ha klart tills dopet på Lördag :) hoppas inte K läser detta, men ifall så skriver jag inte ut vad jag ska fixa ;D 

Godnatt. 

LOVE, <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0