Dagen började bra...

.. fortsatte att va bra tills en stund på em/kvällen då den blev lite sämre med dåligt humör men sen vände det efter en pratstund med bästa S :D

Skolan idag, va hur chill som helst ;D
-volymföning.
-9fläta
-lunch
-prov i arbetsmiljö och säkerhet.
-praktiskt prov i permanentrullning, jag blev godkänd :D

Sen vattenkrig, 13fläta, fika o lite annat skojj :D

Sen när jag kom hem somnade jag nästan direkt, vaknade vid halv 6 typ, somnade om en timme eller nåt och gick upp och skrev med bästa S som genast fick mig på bättre humör :)) Käkade lite, skrev lite mer innan jag drog ut en sväng, blev på dåligt humör och på vägen hem stannade jag och umgicks lite med M och P, då blev jag också på bra humör direkt :D Sen gick jag hem och nu ligger jag i sängen och ska sova :)

Ska klaga lite idag också..

Det finns äkta vänner, vänner, bekanta och andra.

Alla kan givetvis "hoppa" upp ett snäpp, förutom äkta vänner då, för bättre finns väl inte?
Men alla kan också hoppa ner ett snäpp, och det har en lyckats med jävligt bra.. hoppade ner 3 snäpp från vänner till absolut ingenting, h*n hör inte ens längre till andra i min värld. Jag skulle nog ärligt talat inte bry mig om ifall h*n flyttade härifrån. Förstöra så för de flesta "vänner" det gör man bara inte. synd att alla inte ser de fel h*n gör..

Aja, det är denne personens fel att h*n är helt knäpp och inte vet hur man beter sig.

Ingenting planerat för morgondagen, och de känns gött, för sen är varje helg fram till jul fullbokad.. Och sen kan jag bara ta de lugnt :D Gött som fasen :)

Menmen, godnatt!

Btw; LOVE, (men bara till de äkta vännerna) och tack för att ni finns, <3

Kommentarer
Postat av: Dä du

FUCK YOU BITCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-23 @ 21:50:51
Postat av: Emilia

Vem du än är kan jag lova dig att jag inte skrev om dig, den personen som jag skrev om är mycket mognare än du och skriver inte "dä du". Så skrev jag också när jag var i 13års åldern och inte förstod bättre! Hoppas du mognar någon dag och lycka till med livet om du fortsätter så! ;)

2010-11-23 @ 23:44:39
URL: http://emiliasarfve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0