;D

Haft en sjuuukt bra dag med min mirrrrööööö! :D

Dagen började med att jag gick till farmor och åt, sen åkte jag en sväng med farfar innan han skjutsade hem mig :)

kom hem, hämtade böcker och gick till mirre :) Vi kom på att om vi skulle plugga måste vi ha godis och massa onyttigheter :p så vi gick till konsum :) På ditvägen svängde vi in på Nykroppaskola och hälsade på bästa inger, <3

Fick skjuts tillbaka till mirre av morfar :)

Pluggade en sväng, gick till morfar, fick en present efter han varit i usa :)

Tränade, pluggade, gick hem till mig och åt pannkakor :))

Ut och prata med hjärtat en stund, sen kom corne till brormin så vi satt o babblade ett tag innan vi följde mirre hem :)

Snabb sammanfattning men orkar inte skriva för ska upp tidigt imorn och åka och hälsa på min gamla klass i karlstad och umgås lite med jenni, sandra och emilia :)

Sen blir de väl o plugga klart det sista innan provet.. :/

Inte haft ett prov sen 9an och inte läst på för ett prov sen jag vet inte när... Typ, 7-8an eller något s:

Men iaf, nu ska jag sova efter jag har pratat med hjärtat en stund, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0