Chill dag =)

Vaknade inatt vid 4 och trodde klockan va skitmycket, men insåg snabbt att den inte alls va mycket :D Somnade om direkt och vaknade igen vid 7, gick upp en sväng och la mig och sov till 10 igen, gick upp en sväng och la mig och sov till halv 1 igen och insåg att jag lovat mamma och mig själv att inte sova bort hela dagen.. så då gick jag upp o va duktig ock kokade gröt, duktigt pga att jag nästan aldrig äter frukost längre,

plockade ur och i diskmaskinen två gånger, tvättmaskinen nån gång och plockade med mina nya och gamla kläder men de a tråkigt så jag bakade en sockerkaka och la mig och kollade på film med lillebror..

Kollade sen på biggest loser och kände att jag behövde träna så drog med mig S ut och gick en powerwalk i en timme typ :)
sen hem och kolla på slutet på greys, duschen och nu ligger jag här efter att ha fixat det sista med min uppsats som ska in nästa måndag, eller iaf någon måndag innan jul :) Duktigt Emilia! "klapp på axeln"

och för er som undrade så hade jag studiedag idag :)

Imorgon blir det skolan för karaktärsdag sen in till stan och köpa jobbskor, hem äta och sen ut på powerwalk med S :)

och på Fredag är jag också ledig från skolan fast då jobbar jag mitt första pass istället :))
lördag blir det dop och möjligtvis en tripp till säfsen och till S, en annan S än den som jag powerwalkade med, =)

Godnatt! 

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0