chill dag.. :)

gick upp vid 10, fixade mig och åkte till skolan :) Hade elevråd, sen gjorde vi gipshänder och målade julgranskulor :) Sen slutade vi, så vi åkte hem :) Jag la mig i soffan och somnade direkt och vaknade vid halv 8 eller nåt, åt mat och sen kollade jag på rolandz, csi och pensionärsjävlar :)

Så jävla trött, känns verkligen direkt när sjukdomen börjar komma tillbaka..

Det är ju inte direkt så den smyger sig på utan allt på en gång. så får prata med mamma så vi får ringa till sjukhuset och få en tid.. men jag vill verkligen inte ha dessa jävla mediciner igen, jag blir så jävla deprimerad :/ Och ska jag prova massa nya blir jag knäpp i huvudet och om de inte funkar så blir jag så jävla sjuk :( Jag orkar inte..

Nu blev det ett kort inlägg, men det är bara för att jag har inget att skriva om idag :)

Så nu ska jag sova så att jag orkar upp till praktiken imorgon :) Hoppas magen håller sig lugn imorgon iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0