åren går snabbare ju äldre man blir.

Det är två år sen jag gick runt med en liten krabat i magen, ovetande då. Det känns helt overkligt länge sen!
Imorgon är det ett år sen Eveline gick bort, jag kände henne inte personligen men nästan alla mina vänner kände henne, och min älskade lillebror kände henne.. Känns också helt overkligt att det är så länge sedan jag och K satt i karlstad i min lägenhet och fick veta vad om olyckan..
Tror inte ens jag kan tänka mig hur det känns för alla som verkligen kände henne, och hennes familj. :/ Lider med dem iaf!

men nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorn för företagsvisning på folkan i storfors.. Kom dit och bli fixade i håret vettja :)

Saknar min plutt något otroligt mycket! Speciellt när man ser lilla plutten D.. Han bara växer så det knakar och blir bara sötare och sötare :)

Men jag är glad att jag har min familj, min släkt och mina vänner! Tids nog får väl jag också en liten plutt :)

love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0