ännu en dag.

Dagen har varit över förväntan :)

Kom till skolan och bar ner alla grejer till folkan som vi behövde idag, fixade iordning där inne vid vår "monter" och satt där och gjorde uppsättningar på dockor, klippte dockor, höll på och inte en människa vågade gå fram till oss ;o sen åt vi lunch, biff a´la lindström eller kalops :) Biff a´la lindström va helt okej. Sen efter lunchen gick vi tillbaka till montern och då hade det kommit 8or också, innan lunch var det endast 9or. De yngre var inte alls lika fega som de äldre och då fick vi "kunder" att klippa, stajla oså :) Grymt kul!
Stajlade två killar och en tjej, fast klippte dock bara tjejen :) Vart faktiskt nöjd, hon också som tur var :p

åkte med våran lärare hem och följde med till salongen för att hjälpa henne lite, hon hade fullt upp :)

Sen träffade jag morfar på konsum och följde med han hem till honom och käkade mat innan han skjutsade hem mig :)

gick ner till mamma direkt när jag kom hem och sa att jag skulle sova direkt, fast då började självklart greys och då va jag ju tvungen och kolla på det ;)

O nu två timmar senare är jag fortfarande vaken :p

Tände massvis med ljus för Eveline idag också..

Men nu ska jag snart sova,

LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0