torsdag 20/5-10 kl 11.23

Sitter på kommunikationen och ÄR KLAR! snart blir de lunch, sen en lektion till och sen säffle.

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? Vet inte :p
Vad tycker du om kärlek? Skit.
När kramade du någon sist? – ingenaning,
Saknar du någon speciell person? – mm, tyvärr.
du svårt för att bli kär? – vet inte riktigt, har väl det nu för tiden.
När kysste/hånglade du med någon sist? – Pass,
Ångrar du det? – ja.
När fick du senast en komplimang? – igår
Har du hånglat med någon av samma kön?- ja



HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: inte vad jag vet,
Hånglat med nån riktigt ful: ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? – folk säger det, men jag vet inte.
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? Möjligt,
Blivit polisanmäld? – tror jag inte,
fått din mamma att gråta? - ja
Slagit ner någon? – nej, om inte lillebror räknas,
Skämts över dina föräldrar?- ja
Skämts över dig själv?  ja
Sagt jag älskar dig och menat det ? ja
Tar du droger? nej
Dricker du ? ja
Vilka kläder sover du i? trosor, t-shirt
Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger,
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja
Är du ensam nu?- sitter med min underbara klass.
Vill du gifta dig? Ja,
Vill du ha barn? ja

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? I lägenheten eller hos mamma? Hos mamma Frida, hos mig Samuel.
Såg dig gråta? – de va bra länge sen någon såg mig gråta så jag vet inte.
Fick dig att gråta? – de va flera samtidigt,
Du delade en cigg med? Sanna
Du gick på bio med? Ingenaning, typ robin
Skällde på dig? Pontus,

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej, eller nästan.
Kramat någon? Nej,
Pussat någon?  nej
Köpt någonting? Ja  
Sjungit? Ja
Saknat någon? Tyvärr ja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0